Vent venligst ...


Loading...

FAQ til WooCommerce

Fejlsøgning

Søg på den fejl, du oplever, i søgefeltet ovenfor.


Vi vil løbende tilføje indhold, hvis vi får flere henvendelser om samme fejl.

Generel fejlfinding

Oplever du problemer med betalingsmodulet er der en række ting du selv kan prøve for at afhjælpe problemet:


1. Opdater til den seneste version af Bambora-modulet.


2. Skift det visuelle tema på din shop til et af standard temaerne i WooCommerce. Vi oplever desværre at nogle temaer har indvirkning på vores modul, prøv derfor et standard tema.


3. Deaktiver alle andre plugins/moduler du har installeret. En stor del af den support vi modtager på vores WooCommerce modul skyldes andre plugins, der har en indvirkning på funktionaliteten i vores modul. Prøv derfor at deaktivere andre plugins, enten allesammen på én gang, eller systematisk én efter én for at finde det plugin der giver problemer. Vi henviser til sektionen "Inkompatible plugins" længere nede på siden med en liste af kendte plugins der kan give problemer.


Kontakt os gerne med konkrete plugins der giver problemer så vi kan forsøge at ændre vores betalingsmodul.

    Hvordan styrer jeg, hvilket betalingsvindue der åbnes?

    Hvis du har flere shops/domæner og vil åbne forskellige betalingsvinduer (f.eks. med forskellige logoer) fra dine domæner, skal du bruge indstillingen Window ID til at styre, hvilket betalingsvindue der åbnes fra det pågældende domæne. 

    I WooCommerce skal du rette indstillingerne til Bambora-modulet. Sæt indstillingen Window ID til det ID, som dit vindue har (default = 1).

    Hvis det ikke virker, skal du fjerne værdien helt og gemme. Herefter tilføjer du den igen og gemmer indstillingerne.

    Hvad betyder "Fatal error: Call to undefined function message …"?

    Når du har aktiveret remote interface (API) i dine modulindstillinger, risikerer du at møde følgende fejlbeskrivelse:

    “Fatal error: Call to undefined function message() in .../frontend/wp-content/plugins/woocommerce-gateway-epay-dk/gateway-epay-dk.php on line 543”

    Det kan skyldes to ting:

    1. Det kodeord, du har angivet under remote password i WooCommerce, matcher ikke kodeordet, du har angivet under API/Webservices -> Adgang i din Bambora-administration. Løsningen er at rette dine kodeord, så de matcher hinanden.

    2. Du har ikke tilføjet den IP-adresse, som din webshop ligger på, under API/Webservices -> Adgang i din Bambora-administration. Det skal du gøre.

    Hvad betyder fejlkode 403?

    Fejlkoden 403 kan skyldes, at du bruger iThemes Security-pluginnet.

    Løs problemet ved at deaktivere Hackrepair.coms blacklist feature i sektionen ’Banned users’.

    Kontakt iThemes Security på deres forum her for mere information.